Nový Hyundai Tucson N Line
Odlišný od svého předchůdce je novým dynamickým vzhledem, má odlišnou mřížku chladiče, ta má síťový efekt a je černá. Detailněji jsou propracované černé kryty zpětných zrcátek, vnitřní plochy světlometů, střešní spoiler a velká 19" palcová kola se speciálním vzorem z lehké slitiny. Svou délkou 4,4 metru je příjemný při parkování a manévrování, zároveň mu optická vylepšení dodala na robustnosti a celkové aktraktivitě.
I vnitřek auta vás zaujme svým kontrastním řešením jako jsou černá čalouněná sedadla v kombinaci s kůži a červeně prošívaným semišem, který zdobí řadící páku a volant. Řidič má před sebou v palubní desce zabudované velké, kruhové ukazatele s dobře čitelnými číslicemi. Ovladač klimatizace zůstal stejný- klasické otočné knoflíky.
Na výběr je ze dvou dieselových variant- 1.6 a 2.0 CRDi a benzinový agregát 1.6 T-GDI. V kombinovaném provozu má podle výrobce spotřebu 7,2 až 7,4 l na 100 kilometrů. V městském provozu se pak spotřeba pohybuje kolem devíti litrů. Nádrž má objem 62 litrů a na jedno natankování ujedete více než osm set kilometrů. Je také vhodný pro delší trasy s rodinou. V zatáčkách se tolik nenaklání a samotná jízda je o to zajímavější.Maximální točivý moment je 265 Nm v širokém spektru otáček od 1500-4500 za minutu. Má automatickou sedmistupňovou převodovku, která řadí logicky a bez problémů.
Pohon na všechna kola volí automaticky řídicí jednotka podle adheze a potřeby trakce na obou stranách. Výbava Hyundai Tucson N Line zahrnuje bodykit, sportovně upravený podvozek, navigační systém, parkovací kamera nebo asistenční systémy. Je vyrobená v devíti barevných provedení.Tato sportovní řada Tucson N Line byla testovaná a navržená v Evropě, vyrobená je Nošovicích, které se nachází kousek od Frýdku- Místku. Prodává se za sedm set tisíc i s testovaným motorem a pohonem 4×4 a manuální převodovkou, za automatickou su musíte připlatit šedesát tisíc.