Ztracený web není k ničemu
Ten, kdo se chce uživit podnikáním, potřebuje něco, co by mohl svým zákazníkům nabízet. O tom zaručeně není sporu. Ale toto samotné je pořád ještě málo. Kromě toho také musí mít komu to nabídnout ke koupi. Což je vlastně také logické. Kdyby podnikatel neměl co zpeněžovat, nikdo by mu své finance nedal, a kdyby nebylo komu prodávat, neudala by se ani ta nejlepší nabídka.
Jenže podnikatelé někdy neuspějí ani tehdy, když se snaží sebevíc. A to třeba právě proto, že při podnikání na internetu nemají na svém podnikatelském webu žádoucí návštěvnost. Mohou tu něco nabízet klidně i celému světu, ale mnohokrát se tento potenciál nevyužije a web se nedočká žádoucí odezvy ze strany veřejnosti. A to ne proto, že by snad byl zjevně nezajímavý, ale proto, že si ho nevšimnou ti, kteří by si ho měli všimnout, možní zákazníci.
Je to tak. A je to vlastně docela pochopitelné. Na internetu není jen jeden jediný web. Je jich tu nepočítaně, a tak si lidé mohou vybírat. A vybírají si obvykle to, co jim nabídnou přednostně internetové vyhledávače. U kterých tedy musí ten, kdo chce zažívat rozkvět svého internetového podnikání, uspět. A neuspěje se jen tak automaticky.
K tomu, aby internetoví obchodníci dosáhli svého, aby mohli oslovit potenciální zákazníky, je potřeba optimalizace pro internetové vyhledávače. Dotyční potřebují SEO pro Eshop-rychle, případně pak SEO pro Drupal, aby se jim podařilo prosadit se mezi všemi těmi internetovými nabídkami a zajistit si tím naději na zisk v podobě vysoké návštěvnosti svého webu.
Návštěvnost je tu totiž prvotní nutnost. Dokud tuto e-shop nemá, uspět vůbec nemůže. A proto všichni, kdo chtějí úspěšně podnikat, optimalizují. Čímž se jim zajistí dostatečná pozornost těch, kteří tu potom snad za něco utratí peníze. O které přece při každém podnikání, to internetové nevyjímaje, jde.